Ouderbijdrage en de stadspas

ingevoerd op 20-11-2017

Een deel van de ouders heeft de ouderbijdrage betaald, waarvoor dank!

Heeft u dit nog niet gedaan, doet u dit dan zo spoedig mogelijk. Denkt u aan de mogelijkheid de ouderbijdrage te voldoen met de stadspas. Hieronder staat hoe dit in zijn werk gaat.

U kunt u melden bij de budgetcoach, Raoul Jagesser, die wekelijks op dinsdagochtend inloopspreekuur draait. Hij scant de passen, waarna de gemeente zorgt dat het bedrag voor de ouderbijdrage, inclusief het schoolreisje, op de rekening van de school wordt gestort.

Twijfelt u of uw kind recht heeft op een Stadspas? Neemt u dan contact op met Raoul. Hij is te bereiken op telefoon nummer 06-386 773 38 en via de e-mail op budgetadvies@madizo.nl. Uiteraard kunt u ook bij hem terecht met andere vragen over financiële- en stadspasregelingen.

Wanneer uw kind geen stadspas heeft kunt u het bedrag van €55,- overmaken op rekening: NL04 INGB 0664 3823 39 t.n.v. stichting Sirius i.n.z. Obs Holendrecht onder vermelding van “ouderbijdrage” en de naam en groep van uw kind(-eren).