Vraag een bijdrage aan voor peuters die naar de voorschool gaan

ingevoerd op 18-12-2017

Wij vinden het belangrijk dat uw kind naar de voorschool gaat. De gemeente Amsterdam ook. Zij bieden daarom de scholierenvergoending nu ook voor uw peuter aan!

Per jaar kunt u, onder bepaalde voorwaarden, €250,- ontvangen voor elk kind dat op de voorschool zit.
Klik op onderstaande link voor meer informatie.

De voorwaarden zijn:

Voor uw kind:
Uw kind gaat naar een voorschool die erkend is door de gemeente Amsterdam. Nino Coloso is zo’n voorschool.

Uw kind is tussen de 2,5 en 4 jaar

Uw kind staat bij u ingeschreven in Amsterdam

Voor de ouder/verzorgende

U hebt een laag inkomen en weinig vermogen.

U krijgt kinderbijslag of een pleegvergoeding voor uw kind

Aanvragen kan tot 31-5-2018.

Hebt u recht op andere regelingen? Misschien hebt u ook nog recht op andere regelingen. Kijk voor meer informatie hierover op amsterdam.nl/pakjekans of bel met de gemeente Amsterdam op 020 252 6000.

Wilt u hulp bij invullen? U kunt iedere dinsdagochtend terecht bij onze maatschappelijk dienstverlener, Raoul.
Ook kunt u naar een financieel spreekuur gaan. Daar kunnen ze u helpen bij uw aanvraag. Of samen met u de aanvraag online doen. Kijk voor een adres bij u in de buurt op amsterdam.nl/pakjekans of bel ons op 020 252 6000.